نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ( 41 )

آخرین اخبار از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ( 41 )

رسانه های کشور ایتالیا مدعی شدند، انتونیو کونته سرمربی تیم یوونتوس لیست جدید خود را برای تقویت تیم تقدیم سران تیم تورینی کرده و ماروتا در تلاش برای خرید بازیکنان جدید است.

امروز شایعه ی معاوضه ی مارکینیو و الساندرو متری قوت بیشتری گرفت و سران تیم رم برای این انتقال ابراز علاقه کرده اند.

دو تیم اسپانیایی برای خرید لوکا مارونه بازیکن جوان و آینده دار یووه اعلام آمادگی کرده اند و این در حالی است که چند تیم از ایتالیا نیز به صورت جدی خواهان جذب این بازیکن هستند.

توتو یووه مدعی شد، زونیگا بازیکن تیم ناپولی با قرارداد 4 ساله و حقوق 2.5 میلیونی به یووه نزدیک شده و این قرارداد به زودی رسمی می شود.

دیامانتی بازیکن سرعتی و ملی پوش ایتالیا از تمدید قرارداد با بولونیا خبر داده و از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرده است. با این حساب، حضور این بازیکن در یووه تمام شده است.

یوونتوسی ها یک بازیکن دیگر را برای خط میانی خود نیاز دارند و امروز دوباره نام ناینگولان بازیکن خوش تکنیک کالیاری مطرح شد و رسانه های ایتالیا مدعی شدند این بازیکن از نفرات مورد علاقه ی کونته سرمربی یووه می باشد.

باشگاه وستهام انگلیس همچنان مذاکرات خود را برای خرید فابیو کوالیارلا مهاجم ایتالیایی یووه متوقف نکرده و در تلاش برای خرید این گلزن خوش تکنیک می باشد.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: